freedom

Vem söker inte frihet? Vad är frihet och hur får man det? Går livet ut på att gå i skolan, börja jobba, skaffa barn, leva i ett hem fyllt av inget annat än kärlek och matlagning, bli gammal, få barnbarn, dö och sen bli fri? När alla tror att man är så himla pryd blir man helt matt! Jag vill ha en tatuering. Visste ni det? Nej. Jag vill ha en liten humla någonstans på kroppen. Kanske fotleden. Brevid min lilla humla som står för att allt är möjligt vill jag ha en text. Den texten ska vara "Never let the fear of striking out keep you from playing the game". Texten är lite lång, och går inte att korta ner. Men fasen alltså. Vad händer i livet när jag till och med skulle vara rädd för att busplinga på ett hus där ingen ens är hemma?
Jag vill också leka, leva, ha kul jämt, uppskatta livet, skratta helt galet, göra galna saker och bara njuta av att göra ingenting. Allt känns bara lite för säkert.


Kommentarer
Postat av: evelina boivie

sv: jaaa nästa helg måste vi ut och ha KUL!!! och du får låna hur många bilder som helst, jag lånar dom av någon annan, hehe! busiga!

2010-10-04 @ 19:16:33
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0