ny destination

Hejhörrni! Jag flyttade till Side igår och 10 dagar framåt. Trivs som fisken i vattnet kan jag säga! Här är också väldigt fint och hel sinnessjukt varmt. Men båda saker är det också hemma. Sitter nu ensam på en restaurang och svalkar mig med en lemonad och jordgubbar precis vid hamnen. Försöker lära mig att hitta i Side men behövde ta en avkylningspaus. Internet är lite knackigt på hotellet, men så är det. Vi hörs sen. Kramis

we walk this road together

Igår hade jag Green Canyon. Var nervös innan för ingen av dem pratade svenska utan bara norska och danska, men det kändes väääldigt bra och blev också en superdag med Lotta, Gustav, Ann-Sophie och gästerna som var hur trevliga som helst!

På kvällen var jag dock helt förstörd för jag har varit sjuk i 3 dagar nu men fortsätter leva, så det var trevligt men jobbigt att promenera till Avsallar med Joel och Jonas på middag. Nu blir förkylningen bara värre och värre och jag orkar inte ens sitta upp. Men har snorpapper nära till hands, näsdroppar och medicinen jag använde förra gången jag var sjuk. Ska också svepa kaffe innan jag åker iväg igen om 45 minuter. HEJHEJDÅ!

lediga dagar i side

I måndags efter service tog jag dolmusch (lokalbussen) till Side oh blev hämtad av Mikkel innan jag på 10 minuter kastade mig i duschen och på med kläderna för att åka iväg på middag och utgång.

I tisdags efter att ha sovit 3 timmar åkte vi till Troy Waterpark och lekte i rutschkanor hela dagen! Den självklara favoriten är den som är som ett stup när man bara ramlar ner med samma känsla som frittfall. Epic. På kvällen gick vi allesammans ut och åt igen. Jag åt kött. Alltså ni skulle bara veta känslan med en New York Strip i munnen. Nom nom.

Och i onsdags så hyrde jag och killarna en bil och tog oss till Hip Notics Cabel Park utanför Antalya för att åka wakeboard hela dagen. Det var asnice så fort man åkte. Kom upp på brädan rätt fort men klarade bara en sväng, dvs att jag kom aldrig runt hela sjön. Ändå trevlig promenad tillbaka varje gång... Så slutet av dagen blev det kneeboard och titta på de andra som var mycket bättre än jag själv med en cola i handen. På kvällen åkte Joel och jag hem och åt kebabrulle. Så fett.

Ska snart till Side i 10 dagar och jobba. Så fedt! Hade det sjukt bra och det var sjukt kul och jag längtar sjukt mycket! Det är lite ensamt här nu när alla aktivitetsguider och 2 guider bor i Side och en är hemma i Danmark.

what day of the week

Just nu känns livet förbaskat bra! Sitter ute i solen och väntar på att vi ska åka iväg på service snart. Efter det åker jag till Side i 2 nätter och får hänga med dem. Bland annat ska vi till en vattenpark, hänga vid stranden och så ska jag se på Svansjön här!!!! Som jag har längtat. Kommer bli så fett!

hög på livet

HEJ NI! Här kommer de där bilderna från våra Alanya-besök! Så himla fett!

lift my body

HEJ!
Har verkligen inte varit aktiv på senaste. Men ibland blir det så bara. Blir lite tråkigt om jag ska återberätta allt för er, och är inte speciellt ingående nuförtiden men kan ju tala om att här är jättevarmt (mamma!). Vissa dagar varmare än andra, men man svettas ofta och mycket. Jag har det jättebra och nu har det redan gått 2 månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Men det kanske jag redan har sagt? Ledsen att säga men jag längtar inte hem. Alltså inte efter att flytta hem. Jag längtar bara efter vissa saker, men det är saker som kan vänta. BEHÖVER liksom inte ha färskpotatis nu nu nu. I alla fall så är de enda bilderna jag har är på mitt rum och när vi varit i Alanya på kvällarna, men det kan vara kul att se det med kanske?
Fast nu fungerar internet så långsamt så här är i alla fall mitt sovrum och hallen in till köket, resten får ni se sen!