we walk this road together

Igår hade jag Green Canyon. Var nervös innan för ingen av dem pratade svenska utan bara norska och danska, men det kändes väääldigt bra och blev också en superdag med Lotta, Gustav, Ann-Sophie och gästerna som var hur trevliga som helst!


På kvällen var jag dock helt förstörd för jag har varit sjuk i 3 dagar nu men fortsätter leva, så det var trevligt men jobbigt att promenera till Avsallar med Joel och Jonas på middag. Nu blir förkylningen bara värre och värre och jag orkar inte ens sitta upp. Men har snorpapper nära till hands, näsdroppar och medicinen jag använde förra gången jag var sjuk. Ska också svepa kaffe innan jag åker iväg igen om 45 minuter. HEJHEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0