lift my body

HEJ!
Har verkligen inte varit aktiv på senaste. Men ibland blir det så bara. Blir lite tråkigt om jag ska återberätta allt för er, och är inte speciellt ingående nuförtiden men kan ju tala om att här är jättevarmt (mamma!). Vissa dagar varmare än andra, men man svettas ofta och mycket. Jag har det jättebra och nu har det redan gått 2 månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Men det kanske jag redan har sagt? Ledsen att säga men jag längtar inte hem. Alltså inte efter att flytta hem. Jag längtar bara efter vissa saker, men det är saker som kan vänta. BEHÖVER liksom inte ha färskpotatis nu nu nu. I alla fall så är de enda bilderna jag har är på mitt rum och när vi varit i Alanya på kvällarna, men det kan vara kul att se det med kanske?
Fast nu fungerar internet så långsamt så här är i alla fall mitt sovrum och hallen in till köket, resten får ni se sen!
 
 
GODNATT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0