Now and always

Jag gillar att det finns folk som kan saker om politik. Igår var fikan med Ebba och Helen väldigt givande. Inte bara politikmässigt men för att jag gillar de två.
Idag har jag städat massor, varit på möte för Val Thoren i påsk, fikat med min mamma och kollat ut en ny telefon som går att hämta IMORGON. Så galet glad.
Nu sitter jag med min pojke och vi ska snart kolla på inspelade Idol.



p.s detta var min present från bebis på min födelsedag. Men då var han ju inte bebis!
p.s.2. av mig fick han 10 lax och en ferrari (i godisformat)

Kommentarer
Postat av: helen

hihi nu har ja hittat tillbaka till din blogg jag har verkligen saknat dina kloka ord!

2010-09-08 @ 22:45:17
Postat av: evelina boivie

du får en! :D Jag vet inte!!!! :( jag måste ju helt klart rycka upp mig och ta tag i dom där nedrans bilderna nu!

2010-09-11 @ 10:38:17
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0