kajsa g

Planerna har varit att uppdatera enda sen i torsdags för att berätta vilken bra dag det hade varit. Men eftersom telefonen inte tillåter blogginlägg från mobilen och internet keffade så blir det nu.
1.Jag vaknade, satte mig upp och strax därefter vaknar pojken och säger: "du är så jävla snygg". Som om det inte vore nog den dagen så fick jag även en ny Samsung Galaxy som jag leker med 24/7



2. I fredags for jag från skolan till jobbet och fick därefter besök av Simon, Johanna, David, Kalle, Michelle och Bebis. Vi myste med chips och hallonsoda till Grease och olika youtubes.



3. På lördagen steg jag och pojken upp 9.15 (bra visst?) Då mös vi och läste lite och försökte desperat fixa bloggen. Men det gick ju inte. Ner på stan, luncha hos mormor och morfar, köpa blommor, hem och måla våra nya canvaser! Kul! Sen hem till Karl-Johan på en fin kväll.



4. Jobb idag och sådär. Inga konstigheter.


Kommentarer
Postat av: evelina boivie

sv: tack amanda! Du kan vara snygg..... <3

2010-09-13 @ 17:45:29
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0