kukunge

Eftersom att mitt liv är väldigt indelat i "projekt" som mina vänner så fint kallar det så har jag valt att starta ett nytt. Detta "projekt" blir i alla fall nyttigt för mig eftersom ja, de flesta går i stöpet så att säga. Det kommande projektet vill jag kalla för "Project fitness". Sjukt va? Men ja, kroppen och själen mår sådär och nu jävlar. Solen är här, värmen är pågång, livet startar snart.
Inledde projektet med promenad till stan, gym och promenad hem. Funderar på att cykla till skolan imorgon. Spåra.
Så fuck off alla äckliga människor, fuck off min svarta insida och fuck off allt onyttigt som jag trycker i mig. Toodles.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Piggt värre! Fick off nu kör vi!!

Ae med oss imorn 17?

2011-04-11 @ 19:39:16
Postat av: Anna meacham

TACK!!! :D håller med dig. nytt liv, start nu.. ja tack

2011-04-11 @ 19:53:48
URL: http://meacham.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0