lördag

Ändå bra kväll igår. Eller bra dag. Allt med igår var bra. Nästan.

1. Kristering (eller hur!) av pepparkakshus hos Lisa och 5 köttbullar.
2. Lussebull och pepparkaksbak hos Martina.
3. Lagade middag och kollade på Breakfast at Tiffany's hos min mormor.
4. Gick till Nicklas för att möta Tilda och Ellinor. Sjukt ovälkommen så jag gick.
5. Hem till Felix för att dricka lite vin och sen
6. Gå ut.
7. En shot för mycket ledde till Gyros och chilla i Diöshallen på Luciacupen.
8. Vi var fanclub men jag la mig för att sova i ett övergivet mål.
9. Blir väckt oc börjar promenera mot stan för att ta morgonbussen. GIVETVIS GÅR INTE SUNNERSTABUSSARNA så tidigt. Så
10. Ellinor åker hem och jag
11. Trillar in hos min mormor 05.30 och sover på hennes soffa.

Bra kväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0