you don't know you are

Hälften av nyår har löst sig. Kayeeey! Livet är bra på det sättet. Livet liksom levererar alltid. Det löser sig alltid. Life I still love you. Ska ner på stan nu och försöka hitta något oruttet att ha på mig. Och sen ska jag jobba i mitt älskade Sunnersta. Åh vad jag saknar Sunnersta... Tur att man har en gnutta anledning kvar att åka dit. Toodles.

P.S. Tror även jag ska köpa sushi att ta med till jobbet. Är förbaskat hungrig efter att bara ätit ett halv baconpaket, lite godis och en macka sen kl 10 igår. Mammas svar när jag säger "jag tror det är något fel på mig, jag äter inte, för jag pallar lksom inte". "Det är kanske anorexia". HAHAHA MAMMA NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I still love food. Knäpp kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0