i alla hjärtans dags ära

Hur mycket jag än säger motsatsen så kommer jag alltid att vara ett big fan of kärlek. Alltid. Inte för min egen skull för jag tycker bara det blir sorgligt. Men jag älskar allt fint som kärlek innebär och jag älskar rosa. Och röda hjärtan. Och kramar. Och pussar. Och när två människor är gulliga och i ett monogamt förhållande. Och allt litet, fuzzy. Och fina bilder. Och fina texter. Och den sprudlande lilla fjärilen som fladdrar i magen ibland. Och när folk berättar att de är kära. Och att vara glad för deras skull.










Kommentarer
Postat av: Lina

Åh gosi det här blev jag glad av :) finis bilder!

2011-02-14 @ 21:37:26
URL: http://linasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0