Saker jag tycker är tråkigt

  • plocka i diskmaskinen
  • plocka ur diskmaskinen
  • handdisk
  • borsta tänderna
  • reklamer
  • saker som går långsamt
  • folk som inte får fram poängen i sina historier
  • allt som jag tvingas till
  • ta mig till och från träning
  • vakna tidigt på morgonen när jag vill sova länge
  • bussresor när man har bråttom
  • när folk frågar busschauförren "går denna till uppsala science park?" när man har bråttom
  • att vara trött
  • sport på tv (typ skidor och boxning)
  • byta lakan
  • hänga tvätt
  • matematik
  • företagsekonomi
  • läsa skolböcker
  • dåliga skämt
  • när folk inte skrattar åt roliga skämt
  • sova för länge och sen må dåligt resten av dagen
  • gå upp och ner för trappan
  • när folk inte svarar på sms
  • när folk skriver för många sms
  • för många facebook uppdateringar
  • fula barn

Ja, ni. kan nog komma på fler. Men vissa saker är bara inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0