herbie

Min kropp är slutkörd efter en fullspäckad vecka. Eller liknande. Gillar när det är så! Skolan är igång. Ytterligare ett skolarbete på 7 sidor blev klart på 2 dagar. I torsdags var jag kvar i skolan från 11.15 då jag slutat till 16.30 när SkrapanUpgrade mötet var klart. Ulle och jag mös då här hemma.







I fredags såg det ut så här där stan blev mitt häng med alla på bilderna plus diverse andra trevliga människuror. Pitchers, Red Room och Burger King. Kvällen avslutades med en dunderdeck framför Jurassic park.

Bra lördag med pommes, hot wings och glass på McD till lunch och Ellinor som sällskap på kvällen.


Frukost och julgransplundring med dans, sång och fiskedam hos mormor och morfar. Nu: vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0