what would you do?

Jag har en sån otrolig äventyrslystenhet att det nästan inte går att sitta still. Jag längtar bort något så otroligt och kan inte förstå att det bara är ungefär 149 dagar kvar till studenten som därmed gör mina drömmar möjliga.

I övrigt har jag haft en bra jul, ja faktiskt en riktigt bra! Fick bara bra paket, hade trevligt hela dagen och allt som följde därefter var också trevligt. Konsert, christmas dinner, jobb, nyår. Nyår var utan tvekan den bästa nyår jag haft hittills.
Sällskapet på 29 personer infann sig i mitt hus för en middag bestående av hummersoppa, oxfilé med tillbehör och chokladpudding med hemmagjordglass och grädde. Även flertal cider och lekar.
1 januari blev alltså min värsta bakisdag.







Nu i veckan kändes kvällen med pulkaåkning, grillning av korv och marshmellows och glögg som en bra kväll. Som avslut på den spelade sällskapet Besserwisser i mitt vardagsrum med varm choklad. Mycket nöjd är jag, jajemen!










Igår tog verkligheten fart igen och 7 timmars plugg med Lisa, my hero, hände. Arbetet är fortfarande inte klart.

Nu far jag snart iväg för en fika med fina Evelina. Woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0