Jag är inte bitter egentligen.

Att ta studenten ska vara det bästa i en människas liv typ. Så tyckte jag enda fram till april. Nu efteråt känns det på ett sätt bittert. Sommarlov är kul när man åker till Rhodos och Peace&Love. Men fan så tråkigt det är när folk jobbar och jag sitter på soffan och tittar på Oprah tills jag 12 timmar senare somnar på den igen. Och det värsta av allt är att få frågan "Vad ska du göra i höst?". Ja inte fan vet jag vad jag ska göra i höst. Fällde krokben för mig själv när jag inte sökte till någon kurs då jag tänkt fly landet. Bra Amanda. Har inget vettigt jobb heller. Bra Amanda. Älskar framtideeeeeeeeeeeeeeeen!!! Ännu värre är att jag sitter på soffan och klagar när jag egentligen inte ens orkar träffa någon.
Vill göra något helspejsat och galet och roligt och som håller en upptagen. För Uppsala levererar inte annat än alkohol och fezt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0