bara sanning.


Det här är inget skämt. INGET skämt. Min mamma och Ingemar vill helt seriöst flytta ut på landet. LANDET!!!! Man kan inte bo på landet. Det är 4 hus utöver det vi skulle bo i. Det är barnfamiljer. Det är Soc.barn som bor typ 50 meter från huset (inget fel på dem... men tydligen är de typ 12 år och syns aldrig=läskigt). Det finns djur. Det finns ingen affär. Närmaste busshållplats ligger typ 2km från huset. Det är åkrar, skog, obebott och ett helvete. Jag vill inte. Åh vad ledsen jag är... Jag vill bo här, i mitt hus som varit mitt hem i 19 år. Jag vill ha mitt rum (eller en lägenhet i stan?!). Kanske kommer över denna skeptisism, men tveksamt. Har hört av alla som bor på landet att det är typ... jobbigt. Och gula bussar? Buhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0