en vanlig tisdag

Kära folket,

denna kväll är av spektakulär karaktär
Den kommer att bestå av dans och flams,
hoppas att vi alla håller sams.
Vissa vill till Flustret för att hälsa på de från Jensen,
men de är bara folket av flensen.
Visst är det kul att man låter hatten bestämma,
men eftersom det är Jensen som styr hade jag hellre stannat hemma.
På BJ däremot är det Rosendal som styr skiva,
jag tror jag ska köpa en öl och bara hiva.
Jag driver om Jensen, de de är fasen helt okej,
men det kan ju också bero på att jag är en jävligt positiv tjej.
Eller?
Hur som helst ska vi styra fest av vinet,
för att göra kvällen till det den borde vara ska vi skita i svinet.
Fan ta dryga människor och dess betéende,
jag måste ta mig ur mitt trångsyna jävla seende.
Ja kära folket jag blandar mitt vin med Sprite,
but it is good, so continue I might!
Alla andra som sitter hemma får ha det asnajs,
även om ni typ stinker bajs.
Puss och kram kära ni,
nu kör VI!
/Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhaha grym! <3

2011-05-18 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0