säg shuu bruschan, abbooo

Dricker vin med två efterblivna flickor,
både rött vitt och rosé - allt för att blanda drickor.
Arpine skrattar som en hök,
jag hoppas att hon hittar ett gök.
Amanda går på toa,
men enbart för att ha någon att roa (BAZINGA).
Jag sitter och tittar på två efterblivna flickor,
fina som få och de är mina nära vänner - jag bjuder på mäklarbrickor!
En är svensk (inte) och en är från utlandet,
hon från sverige lyssnar på det feta bandet.

Amanda har något rött på sig,
Arpine är antagligen gay,
Men vet ni vad, jag har båda på mig.

Fan vad fett,
Vi vevar brett,
Jag betér mig som en sprätt.

Men jag är full och glad,
jag får ju vara med mina nära vänner denna dag.

Vi ska vaska och slaska, vill ni vara med får ni komma hit - bara att traska.

Puss och kram,
jag är inte en dam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0