please don't go

Jobbar. Internetbefriad. Hej. Så jag har blivit brunett. Igår tog Evelina massa bilder när hon och Anna var här på middag och idolkväll, så jag tänkte: ja, nu kan ni få se. Men bilden som jag kan sno ser ut såhär:

ja, och där ser man inte min sanna skönhet direkt *suck*. Men jag är i alla fall brun nu. Inte på hyn tyvärr, ser mest ut som ett spöke. Som om någon bryr sig. Min pappa tycker inte om brunt hår. VILKEN TUR ATT HAN BOR I USA OCH SLIPPER SE MIG DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll ska vi ut. Och jag måste bli frisk. Utgång och sjukdom går inte hand i hand. Dum tjej. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Må säga att du är otroligt snyggis i brunt hår!

2011-10-17 @ 23:33:14
URL: http://jnyl.blogg.se/
Postat av: Hanna

VAAA?!?! Hur har du inte kunnat nämna detta till mig?! GUd vad fint det bliev!! Vill se fler bilder!!!

2011-10-19 @ 07:48:28
URL: http://hannyhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0