spontandag


13.57 var klockan då jag 28 minuter senare satt på bussen mot stan och sedan Stockholm. Tyck att jag är duktig: på 28 minuter hann jag ta av mig pyjamas, duscha&tvätta håret, raka benen, torka håret, sminka mig och klä på mig samt gå ut till bussen. Mötte Hanna som blivit fast i Stockholm för att rädda henne. Vi åkte förbi mamma och fick hennes kort att leva på, åkte till Djurgården för typ 23 minuter på Lars Wallins utställning. 150 klänningar. Bra jobbat. Hade 20 min att gå till station, köpa biljett och mat och gå på tåget. Vi hann. Väl i Uppsala åkte jag till Salabacke för att äta nachos och se på Seven Pounds. Nyss hemkommen till en soffa utan kuddar och en säng som inte går att sova i. Blir att sova på golvet inatt. Tja.

Kommentarer
Postat av: Hanna

BRA DAG!!

2011-09-03 @ 14:40:32
URL: http://hannyhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0