valborg genom åren <3

2008 firades med en flygresa till Paris med Katarinaskolan och köpa öl i butik för första gången (stort!).


2009 kanske min bästa valborg. Frukost på bryggan med alla bra, och sen alla bra hemma hos Kalle i Norby



2010 frukost hos Johanna, Hum C-häng, städa mitt rum och fest i Sunnersta.



2011 champagnefrukost hos mig, kubb hos Björn, Hum C häng, grina i sängen och steka kött oh dricka cider hos Hagbart.


ROLIGT med "genom åren" bilder. Älskar att jag var i Paris 2008 (9an). Hoppas på en bra valborg i år. Annars grinar jag ur mina ögon. Och det vill jag inte göra i år igen. Så nu när jag ändå är i södern kan jag kanske utnyttja Gud lite? Och be om bra väder med sol och värme, massa glada människor, en glad Amanda och en fullspäckad dag och kväll och natt.

Fred och kärlek / böne-flickan

Kommentarer
Postat av: julia ågren

hahaha det är så jävla sjukt att du är på bild med min bror & hans sambo! what's the odds

2012-04-25 @ 07:58:47
URL: http://ellenjuliaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0