om sjukhuset

Tänkte få gårdagen överstökad. Det som hände var att för drygt en vecka sen åt jag en geisha, då kändes det som munnen exploderade och jag har inte vågat äta nötter sen dess då min bror är jättejätteallergisk mot vissa nötter. Efter det så har jag gått runt och trott jag ska dö. Hela tiden. Har haft ett tryck över bröstet och andningssvårigheter. Igår fick jag panik, började grina och åkte til närakuten. Där var jag ett par timmar tills de hittade hjärtflimmer i en av förmakerna. Fick en remiss till akuten, åkte dit, blev uppkopplad och gjorde olika hjärt- och lungtester. Låg där i 4 timmar tills jag fick åka hem. Nu är jag tydligen frisk men det gör fortfarande ont i bröstet och jag tar fortfarande halva andetag. MEN jag kommer i alla fall vakna alla dagar framöver enlig läkarna så de psykiska svårigheterna har lättat lite. Vet inte vad det beror på. Det kan vara stress eller ångest eller muskelinflammation. Anyways, det var vad som hände igår och händer det saker på insidan man inte kan läka med ett plåster blir man så himla rädd och förtvivlad. Skönt att få undersökningarna överstökade. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0