spirometer

Idag har jag varit på vårdcentralen för att testa nötallergi. TÄNKTE att det skulle vara ett pricktest så man får reda på en gång, men tydligen är det en utdöende metod så det blev blodprov. Inte nog med att jag hatar blodprov/sprutor men också att jag får vänta drygt en vecka på resultat. Och jag som skulle fira med en Snickers och allt! Ska också göra ett spirometertest för att se om jag har någon astma och en lungröntgen ifall något ligger fel. Men det sitter säkert bara i skallen. På köpet fick jag en söt läkarkandidat. Blev så svettig när han tog av mig tröjan att jag trodde jag skulle svimma. Och fick inte fram symptomen rätt heller. Dumma kandidater. När bilen ändå var på vift så köpte jag julklappar. Nästan klar nu. Var liksom in the zone. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0