bloggtips

Hej folket!
Nu när jag har bestämt mig för att åka till USA under våren i minst en månad, återkomma till Sverige över sommaren och eventuellt åka tillbaka i höst och jobba så finns det lite bloggar jag brukar läsa skriva av folk som är ute eller har varit ute och rest i världen. När man läser dem vill man mest bara DRA.

Sen väljer folk olika saker. Bästa Sara Lehman är nyss hemkommen från Dublin där hon jobbat på nattklubb och levt snuskliv i flera månader. Hon hade ingen blogg. Sen far hon iväg till Barcelona i mars. Andra människor byter bara stad i Sveriget, vilket även det är tokfett! Alla som gör något är himla fina och modiga. Tillexempel Katarina Tisner som åker runt i Asien nu med 3 relativt okända tjejer. Så himla bra gjort.

Hoppas ni hittar lusten att försvinna. Och hejja alla ni som är ute i världen.


Kommentarer
Postat av: evelina boivie

ÅH JAG VILL OCKSÅ ÅKA!!!! Fan vad kul!!

2012-02-16 @ 10:29:49
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0