and what i want

När man bor på landet så kan man:
  • Kolla på tv
  • Kolla på film på datorn
  • Hålla på med datorn
  • Städa sitt rum
  • Titta ut på åkern
  • Längta tills korna släpps ut på grannens åker
  • Kolla runt i ladorna
  • Gå på promenad på ägorna
  • Äta
  • Sitta i sängen och glo in i väggen

Ändå rätt mycket. Men jag gick på promenad idag. Mm kul. Sen åkte jag in till stan (obs. fick skjuts). Fick en röd sammetsfotölj (<3). Fikade med Ellinor och Tilda. Nuförtiden kallar jag det nästan "åka in till Uppsala". Det är så sorgligt. Landet </3


Kommentarer
Postat av: evelina boivie

hahaha älskar ''titta ut på åkern'' Ser dig framför mig, dragit fram en köksstol till fönstret och så bara... sitter där.. och tittar på åkern

2012-01-05 @ 17:00:09
URL: http://evelinaboivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0