sjuklista

1. Hur gammal är du om fem år? 24 och 10,5 månader
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min TV.
3. Hur lång är du? 162,5 centimeter.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Wild Child.
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. Vem ringde dig senast? Pappa.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? “Yep with a tv, closet and your white drawers. Even Pooh! And a door so you can close it and never hace to tlk to me. No bugs either.”
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, alla gånger.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sedan jag var 1,5
10. När såg du senast din mamma? Några timmar sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Brun/grön.
12. När vaknade du i dag? 11.30?
13. Vilken är din favoritjulsång? I saw mommy kissing Santa Claus.
14. Vilken är din favoritplats? Jag var väldigt förtjust i stranden i Side, Turkiet.



15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhusets kala korridorer och sjukrum med sjuka människor som man inte vet hur man ska prata med dem.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har nog en lägenhet, med världens bästa kille och en bebis på väg. Kanske är gymnastielärare. Eller lever ensam i typ Paris och andas fritt.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Vad skrämde mig inte? Allt finns kvar. Mördare, spöken, mörkret, saker i garderoben och under sängen. Att jag aldrig skulle vakna igen när jag väl somnat. Ni vet.



18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Typ natten till söndag.
19. Hur stor är din säng? Kanske 1,20?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett landskap.
24. Vilka städer har du bott i? Uppsala. Men snart blir det kanske en till stad!



25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor.
26. Är du social? Jovars.
27. Vilken är din favoritglass? Polkagris, choklad och hallon&persika.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Marängsvisch utan grädde.
29. Tycker du om kinamat? JA.
30. Tycker du om kaffe? Med några sockerbitar och lite mjölk.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? På sidan, på magen eller på ryggen. Beror på humör.
33. Kan du spela poker? Ne. Tyvärr.
34. Tycker du om att mysa/kela? Bara med folk som jag gillar-gillar. Annars är jag inte så förtjust i närkontakt.
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? En kille som gick i min klass på Sunnerstaskolan.
37. Vill du ha barn? Om många år så.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja. När jag svimmade på stranden i USA.



40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Mest havet. Men inte när det blåser så sanden hamnar i ens cola eller stretchar ur min bok. Ni vet när vinden grabbar tag i sidorna och förstör boken!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Hade ju helst spenderat dem på resor.
42. Äger du dyrbara smycken? Ja.



43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Criminal minds.
44. Kan du rulla med tungan? Jag kan hångla? Annars nej?
45. Vem är den roligaste människan du känner? När mina bröder går igång och har middags stand-up.
46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? "Terminated" på min Samsung Galaxy S. Alla hatar den. Låter som någon dör.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nästan alla bebisklänningar.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Det är röda hjärtan på mitt påslakan. Och godis redhots.
50. Flirtar du mycket? Ingen nappar ju, så nej.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Jobbar på det.
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Den här:



54. Läser du någon dagstidning?
UNT, sporadiskt.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Hela tiden. Sjunger med till allt också.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Gratulationskort till Ellinor och Tilda.
59. När var du i kyrkan senast? På min morfars begravning i december.
60. Är du lycklig?
Ibland.

Taget från: Niotillfem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0