bortskämd

Det bästa jag vet: att vara kär i någon som är lika kär tillbaka. Och att kramas med den.
Det värsta jag vet: illamåendet man känner precis innan man spyr/svimmar.
Det roligaste jag vet: stel stämning och folk som halkar/får något i huvudet när de är ensamma och skäms.
Det tråkigaste jag vet: ekonomi och när folk inte svarar på sms.
Det pinsamaste jag vet: folk som lägger upp youtube-klipp i stil med "me singing" när de inte ens är bra.
Det jobbigaste jag vet: när någon petar på mig och tror att den är rolig eller när man är i ständig ovisshet. Och att vänta på bussen, men bara när den är sen och man är bråttom.
Det normalaste jag vet: coca cola
Den smutsigaste känslan: resväskan man packar upp efter festival
Det godaste jag vet: smörpopcorn, chips+dip, nachos+salsa (alla snacks), kräftor, pommac, hummersoppa, kantarellsoppa, Breyer's chocolate icecream, spicy Doritos.
Det äckligaste jag vet: själsligt smutsiga människor, bulgur, spya, smutsiga barnblöjor, snor, haggis.
Den låt som gör mig mest taggad just nu: David Guetta - Titanium.
Bästa låten just nu: Bon Iver - Skinny love.
Mest uttjatade artisten på Rix FM: Adele.
Det mest fascinerande jag vet: det övernaturliga. För spöken finns. Men vart?
Det svåraste jag vet: skilja på VAR och VART. (Sjukt talangfull i övrigt).
Min favoritsak just nu: min nya underbara tapet!
Det underligaste jag vet: folk som pratar om sig själv i tredjeperson.
Det jag vill mest just nu: släppa allt, fly landet, vara där och trivas sjukt bra.
Det som gör mig gladast: små, fina gester som visar att mänskligheten visst är ett värdigt släkte.
Något lätt som jag tycker är svårt: få till bra hårdkokta ägg.
Något svårt som jag tycker är lätt: Vika orgamifåglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0