Årsresume

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, jag fick ett riktigt jobb, hittade mig själv på ett helt annat sätt, upplevde en slags okärlek jag aldrig vill vara med om igen, strippade (?), körde bil, flyttade ut på landet, var funktionär på P&L. 2011 var ett dåligt år men ändå med bra upplevelser.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften är inte min grej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men en dejtade en man med 2 barn.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, min älskade fina underbara morfar.


5. Vilka länder besökte du?
Faktiskt bara Grekland och Kroatien. Konstigt.



6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

En upptäcksresa.  Eller jobba och bo i USA. Kanske Alaska.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1 juni.

8. Vad var din största framgång 2011?
Min förening Skrapan Upgrade som jag dessutom fick ett välförtjänt stipendium för.


9. Största misstaget?
M.L. Och då har ändå 2011 varit ett väldigt konstigt år.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld, ögoninflammation, svimmat. Typ.

11. Bästa köpet?
Min nyårsklänning. FnizzZzz.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Salu och Gyros mannen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att min pappa kom till Sverige för första gången på 7 år för att vara med på min student <3


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fest hos Mange

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Betydligt argare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Självbevarelsedrift.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar.

18. Hur tillbringade du julen?
Frukost på landet, lunch hos mormor och resten på landet.

19. Blev du kär i år?
Mer än förtjust, ja, tyvärr.


20. Hur många one night stands?
67

21. Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy kanske?

23. Bästa boken du läste i år?
Parfymen av Patrick Süskind

24. Största musikaliska upptäckten?
Coldwar Kids

25. Något du önskade dig och fick?
Fliströja, pyjamas, parfym, radio.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En röd väggklocka

27. Vad gjorde du i somras?
Rhodos med s3c, Kroatien med den lilla familjen, P&L, badade för lite, fikade, åt jordgubbar, var på bröllop. Bra grejer.


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Gick i skolan, familjemiddag. 5? dagar senare massa tjejer på middag.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Flera stjärnfall.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Tokball

31. Vad fick dig att må bra?
Svampsoppa.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Emile Hirsch.


33. Vem saknade du?
Pappa, morfar, Sarisen och Hanna.

34. De bästa nya människorna du träffade?
David&Martina!


Kommentarer
Postat av: tilda

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Salu och Gyros mannen.



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Fest hos Mange



Hahhahahha, underbart!

2012-01-05 @ 12:24:13
URL: http://tildaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0