allt detta med att fylla år

Det blev inget besök på systembolaget. MEN jag har jobbat sen i tordags. Först i en 1a på Årstaskolan och de tyckte jag var bäst. Jag tyckte de var söta men väldigt högljudda och svåra. Hade familjemiddag och en hemmagjord tårta. I helgen jobbade jag på Konsum.




Efter jobbet i lördags åkte jag och S och handlade. Efter massa matinköp tänkte jag: JAAAA nu ska jag till systemet. Men var 4 minuter sen... I alla fall lagade jag och mamma mat i ett par timmar. Sen kom världens bästaste tjejer hem hit och vi åt den maten. Fick massa fina presenter. Kolla bara!!!!



Och sist men inte minst har jag, i vanlig ordning, stulit lite bilder från Evelina som visar hur kvällen såg ut:







Att fylla 20 var tusen gånger bättre än att fylla någon annan ålder. 18 var också kul. Men nu när jag är 20 är jag bara en mycket lyckligare människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0