anledningar till att inte kolla på tv:

Ibland är det tråkigt att jobba. Men jag ÄLSKAR att jobba. Av anledningarna listade nedanför:
  • Jag tjänar pengar
  • Jag känner att jag gör något med mitt liv
  • Jag lär mig nya saker
  • När man jobbar i skola måste man vara självsäker, annars blir man slaktad som vikarie. Så det lär man sig
  • På dagar jag inte gör något blir jag arg, deppig, seg i kroppen och allmänt bitter på livet
  • Jag kommer upp i tid
  • Somnar i tid
  • Äter regelbundet och är hungrigare vid varje måltid
  • Värdesätter att äta frukost - man måste ju orka fram till lunch
  • Att vara ledig känns bara roligare när man inte alltid är det

Ja, idag har jag jobbat. Hade en 4a på Pluggparadiset. De var fina, tysta och roliga. För det mesta. Om ett tag ska jag och mamma gå på bio och se Descendants. Mah. Värsta mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0