Hej och välkomna till nästet på landet

Ytterdörren som ska målas igen


Mitt badrum, ser trist ut. Men är faktiskt väldigt mysigt.


Min lilla hall med världens finaste tapet och sötaste fotölj!


Ena halvan av köket.


Ett påbörjat tavelkollage. INGEN aning om vem tjejen i studentkläder är. Men hon kom med ramen. Och jag gillar henne.


Jag kan iprincip inte ha gardiner, så jag har vikt origamifåglar istället. Och bilden målade min morfar när han var 13 år.


Min säng och alla vykort jag skickat till mig själv sen jag gick i 9an.


En hemmagjord klädstång som hänger i taket. Och ljusslingan var en sån där trist, grön, julgransslinga. Men man kan ju pyssla ihop något bättre!


Sådär ser mitt lilla hus ut här ute. Någon annan gång ska jag visa ägorna så ni kan förstå det här med att jag verkligen BOR PÅ LANDET. Toodles.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men shitsies va fint det här blivit!! Sovrummet gjorde sig bäst på bild! Älskar vykorten!

2012-03-16 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0