my time to stand

Älskar mig själv när jag sysslar med self destruction. It's what I do. Att göra saker jag vet är dåliga för mig i tron om att denna gång blir det kanske annorlunda. Eller medvetet reta upp någon så mycket genom att vara jättedryg så den blir arg och jag blir ledsen. Men mest att tro att nu blir det bra. Som igår. It's what I do. Orkar inte.



Något annat jag inte orkar är att jag börjar jobba i Årsta om 8 timmar och 10 minuter. Och att jag ligger helt oförberedd i min säng och ba önskar att någon sprutade i mig sömnmedel efter att den tvättat bort mitt smink och satt på mig pyjamas.

P.S. Är egentligen inte ens arg eller bitter idag. Varit glad rätt länge nu. Men alltså jag blir bara helt trött på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0