call me maybe

Aa det stämmer, jag har försvunnit. Har inte tagit mig för att slå på datorn den senaste veckan. Inte för att jag varit jätteupptagen eller så. Utan mer att det finns saker att se på internet som jag medvetet skadar mig med. Och jag tål inte mer, så det är lika bra att låta bli. MEN jag var tvungen att kolla upp lite saker nu, bland annat en resa till Umeå och vindruvsplockning i sydeuropa.

Funderar även på att bli en backpacker. Ensam. Alla säger att man borde åka ensam, och det kan jag hålla med om. Talar om hur det går med drömmarna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag tror du skulle vara en grym backpacker. Gör de! Och gör de själv :)

2012-05-09 @ 22:23:00
URL: http://asaostman.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0