v.20

HEJ!
Så igår kom jag hem från Barcelona. Och nu försöker jag tänka igenom vad jag gjorde innan vi åkte? Jag jobbade på dagis och Konsum alla vakna timmar men hann på onsdagen med min enda skiva. Somnade återigen vid 8 på morgonen och vaknade 11. Det var skönt att jobba 7 timmar sen. Från fredag tills igår var jag, syskonen och mamma i Barelona. Så jävla bra stad.

Det bästa var:
  • Parc Guell. Helt fantastiska färger, utsikten, inspirationen.
  • Den katalaska versionen av créme brule. Aldrig ätit någon godare efterrätt.
  • Några gröna oliver som vi åt.
  • Det faktum att staden var så levande att det var lika många ute 10 på morgonen som 2 på natten.
  • Att strosa runt på gatorna med Notrica-familjen och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0