Gillar inte lapplisor. Skaffa ett riktigt jobb, idioter.

Brorsan skulle bjuda på sushi idag. Jag betalade på mitt billigaste och bästa sushiställe. 60kr för 8 bitar OCH de är jättegoda! Det är alltid kul att hänga med sina syskon!!! (trots luret om att bli bjuden på sushi). Däremot har hela min kärlek för den här kvällen efter kaffehäng hos Evelina deppat ner lite lagom då jag satte mig i bilen, gasar på och ba "vad fan är det som fladdrar under vindrutetorkaren?". Jo, en satans jäkla parkeringsböter! Stod där i 10 (!!!!) minuter och det fanns ingen skylt om att man inte fick. Hatar skitsala och de värdelösa parkeringsmöjligheterna. Blev plötsligt den dyraste sushin jag någonsin ätit. Åh så irritert!!! / ledsen tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0