spillde mjölken

Så jag har suttit och funderat på senast jag var lycklig. Ni vet, man är glad rätt ofta, men lycklig. Kan faktiskt inte minnas senast. 2009 var ett bra år. Och när jag gick i 5an trivdes jag också rätt bra med livet. Men sen dess har det bara gått utför. Och prutt på er som tycker att man ska sluta klaga för andra har det sämre. Jag tänker vara egoistisk just nu. Det mesta suger. Jag gillar min familj, den är trevlig. Och jag gillar chips. Vid ett visst antal tillfällen överraskar människor. I övrigt suger allt. Det är verkligen inte kul att känna så, men problemet är trångsynta, inskränkta, oöppna, okänsliga Skitsala. Längtar till april när min praktik börjar så jag äntligen får åååååååååka! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0