är det valborg eller?

För ett år sen kom jag hem från USA på kvalborg och gick på alkoholen alldelens för hårt för att ha en rolig valborg. Världens sämsta morgon och återhämtningsdag. När jag var pigg var alla trötta. Kvällen hos Julia var ändå kul, som ni ser på bilden. Kan trots denna katastrofala dag önska att jag var med er och firade Uppsalas bästa dag. Har jobbat hela dagen med service och likvidering av pengar för utflykter som vi sålt. Ikväll planerar de flesta av guiderna och aktivitetsguiderna att gå ut i Alanya. Ska försöka ta tag i kragen, duscha, koka kaffe och bli pigg. Ska köpa öl också. Och ignorera att ni har haft roligt hela dagen och jag inte har det. Var så himla många på servicen och jag var ensam svensk/norsk/dansk-talande, och vissa vägrade prata engelska med finska Lotta som hade kunnat hjälpa dem snabbare. "Voj voj" som numera är vårt sorgeord här nere. Men hoppas ni haft kalaskul och tagit det allt annat än lugnt. Drick en peach melba-cider åt mig och ät en fet köttstek, helst fläsk, för min skull. Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0