do all the thing I should have done

Idag var vi i Alanya 8 på morgonen för att åka med till flygplatsen för att se en departure och en arrival och hur det går till.

Malin, Esther, Mikkel, Amy och Michele står redo att dela ut välkomstpaket. Nej, det brukar inte vara såhär många samtidigt men nu tränade Side och Antalya-teamen.

En uppgift vi har kallas "smiley". De blåa pärmarna är våra smileys och vinkar vidare gästerna till båsen.


Såhär kan en transferbuss se ut.


Klassiker 4 lira kycklingdönerkebab på Starbar som ligger typ 5 minuter från oss (klassiker = tror jag varit här länge).


Påvägen hem mötte vi en kamel bara sådär. Han chillade.


Fick en kompis. Han är döpt till catwalk.

Vi var alltså hemma vid 3 i lägenheterna efter kebaben. Passade på att få någon timmes sol. Vi har inte fått vatten i poolen än, men är glada ändå. För 4,25 lira fick jag en glass och en stor påse Doritos. Älskar Turkiet.
 
Nu ska vi ha möteoch sen ska vi gå till Avsallar (tar kanske 15 min) för att handla mat som vi ska laga tillsammans. Ska få vårat schema, sjukt spännande att se vad mina första riktiga jobbuppgifter blir. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhhhh, vad det ser härligt ut!

2013-04-21 @ 11:43:28
Postat av: Ingrid Ehn

Hej Amanda
Det gläder mig att du verkar ha det bra. Själv är jag asförkyld. Men det våras även här. Det är tomt utan dig.
Puss o kram fr mormor.

2013-04-21 @ 18:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0