hon tog min gitarr

HEJ! Idag åkte vi på en utflykt till Manavgat, med riktiga gäster, men vi körde det som en "study trip". Då åker man först till en shopping outlet som heter Dickmans (inget för mig. Fula kläder som satan, men vissa gillar det). Efter det åkte vi vidare mot Antalya-områdets största marknad som ligger i Manavgat. Manavgat är en stad med ca 100 000 invånare och de har INGA turisthotell. Mycket mysigt. Sen satte vi oss på en båt och åkte på Manavgatfloden. Det är en sötvattensflod som är kall. Ungefär 16 grader i vattnet. Var tillbaka i kontoret vid 6 (vi gick även upp 6 och hämtade de första gästerna 07.30). På kontoret så hade vi vårt weekly meeting. Gick igenom saker som ERV-försäkringar för vi ska ha utbildning på onsdag och lite övrigt.


Lina, Amanda, Annika.


En mindre charmig bild på marknaden.


Såhär hälsar vi två på gäster: "Hej jag heter Amanda" "Jag heter också Amanda" "Jag kommer från Sverige" "Och jag kommer också från Sverige".



Bara en bukt som skiljer färskvattensfloden Manavgat från salta Medelhavet åt. Manavgat till vänster och Medelhavet till höger.
 
Andreas och Pernille är jättekära och jättesöta och jättedanska.
 
Nu så ska jag tala om att jag har en snygg bränna från mitt linne. Ni hörde rätt: BRÄNNA. Röd som en kräfta. Nädå, det är brunt imorgon. YOLO. Lina och jag ska nu tvätta och sen ska vi sova för att vi vill det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0