I don't wanna be another wave in the ocean

Igår kväll gick vi och åt middag nedanför berget (ja, vi bor på ett berg). Sen tog vi en rundtur på lägenhetsområdet i mörkret. Nästa soliga dag skall ni få se vad vi hava här runt omkring. Typ våra pooler, lekplatser och allt. Här är i alla fall en otydlig bild på vårt gym, min jacka och mina kick-ass skor!


Idag har vi ramblat våra hotell i zon 2 (rambla betyder att få något att leta efter och sen göra det) zon 2 är hotellenx + x +x Zon 1 med våra Collection-hotell har inte öppnat ännu. Det är x och x Collection-hotellen är de som är lite mer familjevänliga med aktivitetsguider osv. x är det lyxigaste av våra hotell i de området vi har hand om. Zon 1 ligger nära varandra och Zon 2 ligger precis brevid varandra. Och idag spöregnade det imorse, men klarnade ju upp ett tag, jippi.

Här är x:


Och här är x, vårt lyxigaste hotell. Ni kommer snart förstå varför.

Lobbyområdet


Kanske världens finaste soffa


Lina och Amanda


Utomhusområdet (nu fattar ni, och nu är det ändå lågsäsong)


JAG TRODDE DEN VAR DÖD MEN DEN LEVDE!


Köpte jordgubbar för 3 lira = 12 kronor. Ni ser ju hur mycket det är! Så sjukt lyxigt.

Allérna har liksom apelsinträd istället för typ almar och björkar. Når man upp till toppen så finns det apelsiner att plocka, annars får man bara se på dem. Ändå helt ok.
 
Det blev en 12-timmars dag där vi gjorde ramblingen, alltså hotellen, kollade på inspirationsmöte, hotellservice, vi var upp på kontoret, gick runt i Alanya och jag köpte en tvättäkta fejktröja. Precis som det ska vara när man fryser om dagarna och inte har råd med något av kvalité. Se bara hur min Tommy Hilfiger killtröja ser äkta ut. Sjukt mysig är den däremot.
 
Och nu på kvällen har de andra minus finskorna hängt inne hos oss och ätit jordgubbar. Alla är helt slut så det blir en tidig kväll. Klockan är 21.30 och alla har typ gått och lagt sig, så ska väl också göra det nu snart. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Maria

Allting verkar helt fantastiskt! Långa dagar fastän ni inte ens har börjat. När kommer dina första gäster? Nervöst?
Kram M.

Svar: Min första dag i uniform blir på tisdag! Då har vi hotellservice, sen har jag min första fina uniform på lördag och söndag!!!!!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH nervöst JA!
Amanda Notrica

2013-04-20 @ 11:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0