#ingefära #vitlök #citron #honung

Foto: Evelina
 
I lördags såg det ut så här när David och jag tog farväl. Vet nu varför jag var så trött i söndags. Blev sjuk i måndags förstår ni. Evelina och Julia kom över för en fika, sen slet vi oss (överdriver) till Storvreta-matchen där de sopade banan med Umeås lag. Har varit sängliggandes sen dess med monsterförkylning eller något. Undantaget var att fina Hanna fyllde år igår och bjöd på mat och tårta och kakor och Loka. Kan ju inte ligga hemma och ruttna mina sista dagar.
Mår lite bättre idag så ikväll ska jag över till den där killen och goffa i mig godis. Och glass. Och popcorn. Och salami eller krabba. Kärlek hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0