it's always a good time

Hade avskedsmiddag igår för mina favoritmänniskor minus några som inte kunde komma. Det var så himla trevligt och bra och roligt och sorgligt och inte sorgligt. Det var ändå lite tema Turkiet med spett, såser och ouzo. Om man inte värdesatte sina vänner innan så gör man det definitivt när man ska lämna dem. Skulle ju ha flyttat imorgon men mitt visum hann inte hit i tid SÅ jag vet inte när jag åker. Tidigast tisdag ifall passet kommer på måndag. Känns så sjukt jäkla antiklimax att jag vill spy på situationen. Var ju liksom förberedd. Men men, livet gör underliga saker mot oss. Idag är jag helt galet trött, sovit alldelens för lite men ikväll kommer syskon och släkten hit på middag och säger hej då. Så hej då på er tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0