it's not the good kind

Det regnade när jag vaknade 10.45 och det regnar fortfarande 2,5 timme senare. Det är inte heller lite regn utan det känns som en jädra monsun! Så vi är fast i lägenheten och försöker packa upp. Men vet ännu inte vilket rum jag ska bo i. Det finns ett stort med en dubbelsäng och ett litet med två enkelsängar. Eftersom vi guider är lovade en dubbelsäng så är det schyssta mot aktivitetsguiderna att flytta dubbelsängen till det lilla rummet eftersom att vi är en och de är två. MEN nu visade det sig att man kanske inte får göra så. Så då måste jag ändå flytta in i det andra rummet. (Bor nu i det lilla med två sängar eftersom Lina ska få besök och då är det schysst om de kan sova ihop). Men lever i alla fall inte ur en resväska längre. Hoppas på sol så att vi kan få lite saker gjorda istället för att gå fram och tillbaka. Här är ju all tv på turkiska så min enda hobby har tagits ifrån mig.... uäh. Ska i alla fall försöka skriva allt material från anteckningsböckerna i dokument så de är lättare att läsa och förstå. Alltid något. Sen blir det pasta utan salt med ketchup till lunch. Lyx.

Kommentarer
Postat av: Lisa

EEIh Hej hej!! Va kul att läsa allt!!
Är det nått normalt folk? snälla människor? bra ledare? Snygga killar!???

Svar: HEJ!!! Blev rätt massivt, men tur!! De jag bor med är superbra! Snälla och vanliga. I alla fall vi svenska/danska. Har inte umgåtts med finskorna alls nästan! Fula killar :( Eller alltså, jag har bara en kille i mitt team, Tobias, och hans flickvän kommer nästa vecka och ska vara aktivitetsguide. I övrigt så är det turkar. Du vet. Turkar. Men har ju knappt träffat några andra än oss guider så att säga, så får återkomma på alla punkter när jag lärt känna alla bättre!
Amanda Notrica

2013-04-18 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0