aktivitet

Har ju inte varit jätteaktiv på 2 veckor om man säger så. Förstår att ni saknat mig så det gör ont. Minns inte exakt vad jag har gjort riktigt mer än att ha haft servicetelefonen och det vanliga service och flygplats. Och två utflykter förra veckan, det var fett! 
Här är de enda bilderna jag har från senaste tiden:
Christian och en sovandes man utanför Crazy Horse. Detta var kul för det fanns bara en stol, inga bord, ingenting. Och ingen väckte honom. Han bara satt där.
 

Om jag inte minns fel så var det förra veckan vi hade en midseason get together med TUI och TanTur och då såg det ut så här på kvällen.
 
I tisdags var vi på study jeep safari. DET VAR KUL! Ni måste prova, och sitt då längst bak för det kändes som man skulle dö. Typ som att åka frittfall. Har massa bilder på en CD men inget ställe att sätta in skivan på, så det får vänta tills någon annan hjälper till. Efter det hade vi suppliermiddag med Baskent, ett av våra sjukhus, på en restaurang precis vid havet. Hade det inte varit så att det tog 3 timmar att få all mat hade det varit super, för maten var super och de var trevliga.
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Åh vad fin DU är! Saknar ditt ansikte hemma. :(

2013-08-29 @ 23:27:44
URL: http://evelinaboivie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0