Alanyas Pärlor

I onsdags hade jag för första gången utflykten "Alanyas pärlor". Var precis lagom nervös innan för jag hade aldrig haft den, men tack vare mina fina tjejer till kollegor fick jag hjälp med material och förberedelser. Och sen av min finska kompanjon hjälpte mig på plats. Det är en svinbra utflykt! Verkligen supermysig och numera en av mina favoriter. Det man gör är att det är en eftermiddagsutflykt, så först åker vi upp till Alanya borgen, om ni kommer ihåg den sen mina bilder i april så är det världens finaste utsikt, bra historia och allt det där. Sen åker vi ner till Damlatas grottan som är en liten droppstensgrotta inne i Alanya, också väldigt coolt. Så avslutar man dagen med en solnedgångsbåttur på Medelhavet. Ni ser ju bara hur vackert det är. JAG VAR NÖJD med hela dagen kan man definitivt säga! Och det var gästerna med. YAY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0