learning to love yourself it is the greatest love of all

Plötsligt händer det. Jag har fått mig ett par nya arbetsbyxor. Och ja, de är en storlek större. "Jippie". Samtidigt som jag skriver det sitter jag och matar mig själv med popcorn och svenskt godis. "Jippie". Skyller på att det är varmt. Eller oregelbundna arbets- och mattider och att chips är billigt här.
 
Annars går det fint och jag är glad och rullar runt. Fick en till roomie idag. Jag och Amanda välkomnar Johanna till vår lya. Hejhej!
 
Sen såg det ut så här på den lediga dagen förra veckan:

 
Och så hade jag flygplatsdag igår så vi passade på att åka till antika Antalya och kolla på paraplygatan:
 
Nu vore det verkligen en god idé att lägga sig. Så jag gör det. Godnatt på er, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0