Roliga saker som har hänt:

  • Har dubble day off. Så var ledig igår och idag. Alldelens för skönt!
  • Igår när vi testade om vår TV fungerade så upptäckte vi  att vi har en engelsk TV-kanal! Ellen Show och Gossip Girl är på utan undertexter och det är inte dubbat och det är bara alldelens, alldelens underbart. För ni vet ju att jag har TV som hobby, och denna ljuva hobby togs ifrån mig när jag flyttade till Turkiet. Men nu har jag fått den tillbaka och det känns jättebra.
  • Mamma och Ingemar har bokat sina flygbiljetter hit och kommer om 2 veckor! Så 14 september har jag min sista semester och får mitt första besök och vi ska åka runt och se saker!
  • Imorgon är det september. Känns som det var igår vi sa "imorgon är det augusti".
  • Igår var en riktigt bra kväll. Kan inte sätta fingret på vad som gjorde den så bra, men den bara var det. Och ibland är saker bara.
Och det var väl det roliga jag kunde komma på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0