ALLA HJÄRTANS DAG

Hej ni! Idag är det världens finaste dag. Igen. Det var längesen jag hade ett litet hjärtegull att fira med och pussa på såhär 14 februari. Men under tiden så har jag lärt mig mycket om mig själv. Jag gillar mig själv. Jag väljer dem som jag vill vara med och jag låter inte folk trycka nrt mig. Hur kan de? Jag är ju bäst. Den största svagheten jag har är pojkar. De är det enda som förstör mitt liv. Som gör mig svag, mesig och jobbig. Svinirriterande. Men ni vet, sånt händer. Bara att lyfta på arslet ochhitta på något annat när de förstört en så pass att man förstör det man hade. Men idag är alla hjärtans dag. Så varför inte ägna en speciell tanke åt dig själv och hur sjukt jävla bra du är! Och ni med någon att krama får kramas hela hela hela dagen för det är världens bästa grej.
Kärlek till er. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0