mål

Så det ska liksom börja en intensiv period av träning nu innan Turkiet. Har ju mindre än 60 dagar på mig att få liv i kroppen igen. Målet är inte att gå ner i vikt. För jag är redan smal. Har bra ämnesomsättning.Lyllos. Nej, men målet är att må bra på insidan. Har ont mest hela tiden. Det ska bort. Ska väl skära ner lite på min påse chips i veckan. Regelbundna måltider och regelbunden sömn. Måste ju orka stå upp flera timmar utan att svimma. Och bli av med några av mina onyttiga laster. Det här med träning kommer resultera i:
  • jag kommer inte ha ont mer
  • jag kommer bli piggare
  • jag kommer ha mer fokus på plugg
  • jag kommer sova mindre
  • jag kommer sova bättre
  • jag kommer må bättre
  • jag kommer bli gladare
  • jag kommer få tonade armar och mage
  • jag kommer ha svinont på grund av träningsvärk. AWESOME.
Behöver någon som Lisa som tvingar mig till Friskis och tycker jag är lat om jag bara är hemma. Hon är svinjobbig. Lisa du är jobbig!!! Så idag ska jag på ett medelpass och sen yoga.

Kommentarer
Postat av: Den svinjobbiga

But you love me!!!

Svar: Men såklart!!
Amanda Notrica

2013-02-12 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0