MER KÄRLEK TILL MIG!

Snälla visa upp er kärlek extra mycket. Älskar att vara kär och därför gillar jag när andra är det. För det är typ världens bästa grej om man trivs ihop och vill stanna här med sin käraste kära. Idag får ni överdriva för jag är genuint intresserad. Annars kanske man kan tagga ner. Läste mim blogg från 2009 när jag var överkär och överlycklig iprincip varje dag. Och iprincip varje dag användes "nussegos" "älskadenussis" "bebis" "sötisfinifino" "gosis" och alla andra kärleksord jag hade i mitt vokabulär. Det blev liksom rätt mycket. Man kan inte hänga upp sitt liv på en människa på det sättet. Men mer kärlek! Vill se mer! Puss och kram och kärlek och nussegos och pluttefinis till er.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Pluttefinis och gosegos till dig med nussepluppen!!!! <3<3<3<3

2013-02-14 @ 23:14:09
URL: http://evelinaboivie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0