you make a mess of me

Sitter här med min kopp kaffe och försöker göra mitt arbete om Turkiet på 17 sidor. Men helt ärligt. Sjukt vad jobbigt det är. Började med att skriva om Turkiets historia. Och historia är ju kanske mitt minst favoritämne efter naturkunskap. Tänkte att det är väl bra att få det tråkigaste överstökat. Det här är som att äta de äckligaste godisarna först för att ha det bästa sist MEN å andra sidan kan man bli mätt på äckliga saker innan man ens hunnit börja på det som är gott. Det vill säga att jag kanske ska börja skriva om något annat, så jag inte blir mätt på kunskap innan jag ens kommit till det intressanta. (Expert på att vara otydlig, men nu kör jag).
 
P.S. Jag älskar Bruno Mars. Utan tvekan de bästa låtarna just nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nä det är klart jag vet det, säkert tvärtom då det är bekymmer som man ofta rymmer ifrån.. Menar inte riktigt så. Problemet är bara att jag har för mycket att hämta här hemma och inte vågar släppa allt för att ta chansen och "leva livet" liksom. Men jag tycker du gör helt rätt! Kände jag för att droppa allt & dra skulle jag också göra det, men jag vill inte göra saker bara 'för att man borde' utan vill känna för det påriktigt, aa du fattar nog. :)

2013-02-06 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0